y U gostima: Zagorka Topalović - Anita Mei magazin o krojenju i sivenju

U gostima: Zagorka Topalović

by - 5:57 PM

 
 
Tokom vremena, putem naših stalnih poziva na facebook fan strani, otkrili smo sjajne talente. Najbolje smo iznenadili, kao što smo i obećali, objavom u našem šestom broju.
Večeras vam predstavljamo Zagorku Topalović:

“Ja sam Zagorka Topalović i volim da se igram krpicama, iglama i koncima. Iz gomilice mojih majstorija izdvojila sam dve torbice. One su proizvod moje reciklaže. Torbica od teksasa sa dva lica je sašivena ručno od starih farmerica i bluzice. A, crvenu torbicu sam šila mašinom i ona je nekada bila jakna.
Srdačan pozdrav!”

Ovo je još jedna dobra reciklaža starih stvari u svrhu pravljenja nečeg novog, i sjajan primer da vam ne treba uvek mašina za šivenje, ni posebni uslovi, kako biste nešto napravili.
Zagorka sjajno je! Samo napred!
 

 
 
 
 

You May Also Like

0 comments