y U gostima: Marija Petrović - Anita Mei magazin o krojenju i sivenju

U gostima: Marija Petrović

by - 6:25 PM

Prvi dan vikenda. Napolju vetar nosi sve i preporučuju da se ne izlazi. I šta raditi u udobnosti doma? Pa rešenje je jednostavno! Šiti, fotografisati i poslati nama rad da svi vide. Upravo to je uradila Marija Petrović.

"Ja sam Marija Petrović iz okoline Gornjeg Milanovca.
Videla sam Vaš poziv na facebooku pa sam želela da se pohvalim.
Tek od pre nekoliko meseci sam počela da učim da šijem. Torba koju sam Vam poslala je moje prvo samostalno delo, ideju sam našla na internetu, sada šijem istu takvu za drugaricu...  Toliko od mene.
Pozdrav, Marija"

Ovo je još jedan lep primer iskorišćavanja starih stvari u svrhu praljenja nečeg novog. 
Marija ovo je sjajno! Samo napred!
Od starih farmerki do nove torbe
A šta vi kažete?

You May Also Like

0 comments