y U gostima: Aleksandra Banović - Anita Mei magazin o krojenju i sivenju

U gostima: Aleksandra Banović

by - 6:21 PM

Danas bismo želeli da Vam predstavimo Aleksandru Banović i njena sjajna dela. Ona nam piše iz Zemuna, a nešto niže možete pročitati i šta:

"Zdravo,
ja sam Aleksandra Banović.
Kao mama tri dečaka (9,7,5 godina) stalno sam u pokretu i malo vremena mogu kvalitetno da posvetim svom hobiju (na moju veliku žalost). U poslednjih godinu i po dana bavim se šivenjem i mnogo sam lepih stvari napravila što za sebe što za decu...Ipak ono na šta sam posebno ponosna je maska vuka napravljena za mog srednjeg sina, koji je učestvovao u pozorišnoj predstavi. Nije savršena i sigurno bih napravila neke izmene kod vukove donje vilice, ali je napravljena bez nekog kroja i crteža već mi se oslobodila mašta:)))
 Iako okružena muškarcima, moja ženska crta nije nestala pa jako uživam u pravljenju trakica za kosu za naše male drugarice.
Još jedna stvar u kojoj sam strašno uživala bilo je pravljenje torbe. Na poklon sam dobila cording foot specijalnu papučicu za mašinu koja našiva ukrasne končiće na materijal. Mogućnosti su ogromne i mogu zaista prelepe stvari da se naprave.
Nadam se da će neko gledajući ono što sam ja napravila dobiti neku ideju i pustiti mašti na volju.
Srdačan pozdrav"

Aleksandra maska je sasvim dobro urađena uzimajući u obzir da je mašta bila vodilja. Neke fabrike ne bi umele ovako da dobro naprave. A šta vi kažete?



 

You May Also Like

6 comments