y U gostima: Vesna Savić - Anita Mei magazin o krojenju i sivenju

U gostima: Vesna Savić

by - 6:42 PM

U toku proslave rođendana (ne zaboravite da učestvujete u dve nagradne igre koje su u toku) imamo jednu divnu gošću koja se javila na naš facebook poziv. Sa zadovoljstvom vam predstavljamo e-mail Vesne Savić iz Banjaluke, Republika Srpska.

"Dragi Anita Mei magazine,
ja sam tek uznapredovali početnik u šivenju. Kao i mnogi, obilno koristim prednosti interneta. Zato sam se jako obradovala kad sam otkrila i vaš magazin. Imam nekoliko radova, jer nemam vremena za šivenje pored dvoje male djece, posla i fakulteta. :) Ali, trudim se. Šijem nesesere, majice, suknje, dječije haljinice i poneke hlače. Sve je to još uvijek jako amaterski, ali sam svjesna da moram proći sati i sati za mašinom da bih dobila bolje rezultate.

Ova haljina mi je možda omiljena među svim stvarima koje sam sašila, jer moja curica je obožava. Haljina joj je malo veća, namjerno, pošto je sašivena pred kraj sezone, pa se nadam da će je nositi i ovog ljeta.
Šaljem vam i sliku moja dva nesesera, kao i para gaćica, koje su u potpunosti sašivene na kućnoj mašini. Nemam overlok mašinu.

Pozdrav od Vesne Savić"

A mi ispunjavamo naše obećanje i prikazujemo vam njen rad!




Vesna samo napred! Ne smatramo da su Vam potrebni sati i sati za mašinom. Ovo je sjajno!

You May Also Like

0 comments