y U gostima: Dragica Perović - Anita Mei magazin o krojenju i sivenju

U gostima: Dragica Perović

by - 5:54 PM

Vikend počinjemo sa interesantnim mailom koji je, posle stalnog poziva na facebook strani, pristigao na našu adresu:

"Poštovane,

zovem se Dragica Perović. Po zanimanju sam mašinski inženjer. Radim kao Rukovodilac sektora za saobraćaj u jednoj firmi. Oduvek me je interesovao ručni rad. Samouka sam skoro u svemu posebno u šivenju. Maštala sam da sama sebi šijem ali najviše volim da šijem za moju devojčicu. Šijem i sama stvaram svoju modu.

Predstavljam Vam one koje sam radila sa posebnim zadovoljstvom. Moja malenkost i haljina koju sam šila za svadbu svoga sina .

Veliki pozdrav ,
Dragica Perović"
 

A mi ispunjavamo naše obećanje i prikazujemo vam njen rad! Veliki pozdrav za gospođu Dragicu od celog Anita Mei tima i samo napred!





You May Also Like

2 comments