y U gostima: Jelena Mitić - Anita Mei magazin o krojenju i sivenju

U gostima: Jelena Mitić

by - 6:09 PM

Divna opuštajuća nedelja. Vreme za sumiranje rada i utisaka. Javila Jelena Mitić povodom našeg poziva na našoj facebook strani, i evo šta je napisala u mail-u:

"Veliki pozdrav timu časopisa Anita Mei,

Odazivam se na poziv koji ste uputili na fejsbuku. Ja sam Jelena Mitić i bavim se ručnim radovima već dve decenije, a od oktobra 2011. god. pišem blog posvećen upravo ovom hobiju. Profesionalno se bavim jezicima, sa suprugom vodim školu stranih jezika, pa blogujem i na tu temu.



Dar i interesovanje za radove iglom i koncem verovatno sam nasledila od nane (mamine majke), koja je bila profesionalna štrikerka, ali i švalja i krojačica, bavila se heklanjem i vezom, imala je i šivaću i štrikaću mašinu u svojoj kući. Nažalost, nisam mnogo pokupila od njenog znanja dok je bila živa, ali sam zavolela i usvojila njen način života, razmišljanja, slobodoumlje, vedar duh, a sve to zajedno prožeto je pletenjem, šivenjem, kukičanjem, pomalo makrameom i vezom - rad prstima i otvorenim umom, - što čoveku daje neku posebnu vrstu slobode. Još jedan hobi koji okupira prilično veliki deo mog života, a koji takođe oslobađa duh i telo, su latino i standardni plesovi. Često sebi šijem odeću i za plesne večeri. Najviše od svega volim haljine, ali volim da pravim i bluze, torbe, lutke, male tepihe, da slikam po tkanini... Često koristim gotove šnitove ili ideje koje pronađem na internetu, a ovom prilikom šaljem nekoliko sličica koje su proizvod mojih zamisli, bez korišćenja krojeva i modela.

Naime, na internetu sam pre nekoliko godina videla sajt (nažalost, zaboravila sam koji, bilo je to poodavno) na kom sam iskoristila ideju za pravljenje torbica od starih grudnjaka. U pitanju je bila kampanja borbe protiv raka dojke i podrške ženama obolelim od ove bolesti. Čitava priča, pomisao na žene u svetu koje pate, kao i reciklaža stare odeće, pokrenule su moju maštu, pa sam za jedan dan napravila 2 tašnice. Od ostataka tkanina presvukla sam korpice svojih starih grudnjaka, sašila ih ručno jednu za drugu, na vrhu jedne od njih prišila sam rajsferšlus, dodala ručku od konca i rese.

Nadam se da će vam se svideti.
 
Srdačan pozdrav!
Jelena Mitić"

Kako je Jelena sve rekla u svom mail-u, nama preostaje da ispunimo obećanje i prikažemo vam njen rad. Jelena samo napred!




Kako se vama sviđa?

You May Also Like

2 comments