y Večera sa Milicom Šumaković - Anita Mei magazin o krojenju i sivenju

Večera sa Milicom Šumaković

by - 9:02 PM


Milica Šumaković
1. Vaše ime (Milica) dobili ste u kom gradu, kog dana, koje davne godine?
Rođena sam 17. Septembra, pre 26 godina. Kad malo bolje pogledam i nije baš da nije davno! Između Dunje i Milice izabrali su mi ovo ime koje sa ponosom nosim.


2. Maštali ste da budete.. a postali ste?
Ne sećam se da sam imala neka posebna dečija maštanja o tome šta ću da budem kad porastem. Nisam maštala da ću postati bloger (www.milinkuvar.com) i preduzetnik, to je sigurno :)

3. Recite nam da li je životni put za Vas pustolovina ili zadatak? I kuda, gde i kako taj put zamišljate?
Ima dana kada mi je život zadatak koji moram da obavim. Srećom, više ima onih drugih dana kada mi je život pustolovina koja me svakog dana na svakom ćošku iznenadi. Trudim se da ga pratim najbolje što mogu :)

 
Milinih ruku delo
4. Kako ste onda dospeli ovde, u Anita Mei magazin i od kud ljubav baš prema šivenju?
Iskrena da budem, ja ne umem da šijem. Nije da nisam imala od koga da naučim, jednostavno mi nikada nije pošlo za rukom. Jednom sam sašila 3 jastučnice. Raspale su se a i dalje mi stoje na sofi! Šivenje ću uvek vezivati za moju mamu i hiljade materijala, dugmadi i igala koje smo uvek imali po kući. Mama je u svoje vreme sama sebi šila haljine za maturu i za izlaske na igranke, haljine na kojima bi smo joj sve pozavidele :) Da nije te priče koja me prati celog života verovatno nikada ne bih bila ovde sa vama. Samtrala sam da ću uz vas da se pokrenem i naučim da sašijem barem te jastučnice :)

 
5.  Šta je konkretno Vaš zadatak u ovom magazinu?
Moj zadatak je da se pobrinem za trenutke kada se umorite od šivenja... Spremim vam toplu supicu ili najčokoladniji kolač, za kišne dane i lenja jutra!


6. Da li su radni zadaci za Vas izazov ili posao?
Zavisi koji zadaci. I zavisi sa kim radim. Ima ljudi koji mi ne prijaju na tom planu i sa kojima nikada neću uspeti da se razumem. Kada radim sa ljudima koji govore istim jezikom kao i ja onda mi svaki zadatak dođe kao nagrada. Ništa nije lepše nego taj osećaj posle završenog posla, makar bio i najmanja glupost.

7. U kakvoj atmosferi radite? Više volite mir i koncentraciju ili Vam ipak prija muzika, ljudi ili neko drugo okruženje?
Kuvam uz zvuke aspiratora, pišem uz muziku, a jedem u tišini. Poslove koji nisu vezani za moj blog, odrađujem vrlo skoncentrisano...u miru, tišini i sa hiljadu olovaka i papira na stolu.

8. Kako sutra vidite Anitu Mei i gde ste Vi u toj priči?
Što se mene tiče, ja vidim Anitu Mei kao sledeću Burdu, a sebe u njoj i dalje u istoj ulozi - da bojim tmurne dane dobrom hranom :)
 
Milinih ruku delo
9. Kad nije u delu dana koji je rezervisan za Anitu, gde Vaš kreativni duh luta?
Luta uglavnom po Pinterestu, po policama sa začinima koje traže promenu, po kuhinji  i ozbiljnoj kolekciji kuvara koju posedujem :) Umem i da ofarbam koji komad nameštaja, da u dva sata tri puta promenim raspored u stanu, ofarbam terasu, osmislim nove posudice za  kolačiće... Nema trenutka u kojem se ne bavim nečim kreativnim, makar u mislima :)

10. Da li imate neke rituale, npr. jutarnji, ritual za vikend.. i slično? I ako imate podelite ih sa nama.
Ima ih, u zavisnosti od doba godine i stanja uma... Danas sam jutro započela crnim čajem u lepoj šolji i roze macarons-ima koje sam sama napravila :)

12. Leto je. Vaš savršen dan izgleda, ili bi Vi voleli da izgleda, kako?
Doručak na terasi, šetnja pored reke, ručak u loklanom ribljem restoranu, vožnja čamcem do druge obale Dunava, večera uz dobar roze, smejanje do jutra sa drugarima u omiljenoj kafani.

13. A kad je zima?
Najvunenije čarapice, omiljena pidžama, mekano ćebence, NE izlaženje iz kuće, čaj, topla čokolada, čaj, topla čokolada, kapućino, čaj, topla čokolada, film, serija, film, serija, mirišljavi keksići  i sveže pečen domaći hleb.


14. Da li ste sebi ikada priuštili taj savršen letnji/zimski dan?
O da!
Milinih ruku delo
 15. Knjiga koja je na Vas ostavila utisak, pokrenula, inspirisala ili naučila nečemu?
"Sto godina samoće" je prva ozbiljna knjiga koju sam pročitala i sažvakala. Prva knjiga zbog koje sam se osećala veliko i pametno. Taman ste me lepo podsetile da je pročitam ponovo.


16. Kada Vam se desi u životu da padnete, šta Vas to digne i krenete dalje?
Najčešće je to šamar koji sama sebi zalepim, ali... tu su i ljudi. Na prvom mestu moj M. koji me diže iz mrtvih samim svojim postojanjem.


17. Za kraj podelite sa nama i Vaš životni moto i nećemo Vas više zadržavati.
Čvrsto verujem u to da se sve dešava sa razlogom. I usponi i padovi. Moj moto je da iz svega izvučem pouku i da uvek, uvek nastavljam dalje.

Bilo je divno ćaskati sa vama :)

You May Also Like

0 comments