y Večera sa Anom Janković - Anita Mei magazin o krojenju i sivenju

Večera sa Anom Janković

by - 9:35 PM


Ana Janković
1.      Vaše ime (Ana) dobili ste u kom gradu, kog dana, koje davne godine?
Ana Janković iz Beograda, 34 godine.

2.      Maštali ste da budete.. a postali ste?
Želela sam da studiram grafiku na FLU, a završih kao diplomirani inženjer organizacionih nauka, odsek za informacione sisteme. Danas da upisujem fakultet, verovatno bi to bila tekstilna škola.

3.      Kako ste onda dospeli ovde, u Anita Mei magazin i od kud ljubav baš prema šivenju?
Odavno šijem, od svoje trinaeste - četrnaeste godine. Oduvek sam bila veoma kreativna i radoznala, i mislim da je šivenje u početku bilo odličan ventil za sve emotivne probleme sa kojima sam se tinejdžerka susretala.Vremenom sam postajala sve bolja i spretnija, pa sam šila još više i opet, bivala sve bolja.
Anitu Mei sam kontaktirala u želji da udružimo snage i napravimo još bolji, moderan magazin, koji nudi kvalitetan sadržaj i praktične savete i informacije. Budući da već godinama pišem o šivenju za američki časopis Sew News (www.sewnews.com/articles/sailor_pants), povremeno sarađujem sa Burda Style sajtom (www.burdastyle.com/profiles/anajan/my_studio) i vodim svoj blog Štepalica (www.stepalica.com), izveštila sam se u prenošenju svog znanja. Zato sam verovala da bi saradnja sa timom Anite Mei bio pun pogodak. Drago mi je da su i sjajne devojke iz tima imale isto mišljenje.

4.      Šta je konkretno Vaš zadatak u ovom magazinu?
Radim kao stručni saradnik i pišem članke na temu šivenja (rubrika "Projekat") i krojačkih tehnika ("Mala škola detalja"). Takođe se pojavljujem i u rubrici "Galerija".

5.      Da li su radni zadaci za Vas izazov ili posao?
Kada pišem o nekoj izuzetno komplikovanoj stvari koju šijem, uživam maksimalno, jer volim izazove. Lagani tutorijali za početnike nemaju istu draž, ali me ispunjava lep osećaj da sam nekome pomogla da započne svoju šivaću avanturu.

6.      U kakvoj atmosferi radite? Više volite mir i koncentraciju ili Vam ipak prija muzika, ljudi ili neko drugo okruženje?
Ne volim kada je mrtva tišina, pa obično uključim TV da pravi buku u pozadini. Ipak, volim da se osamim dok radim, jer me društvo dekoncentriše.

7.      Kako sutra vidite Anitu Mei i gde ste Vi u toj priči?
Veujem da će ovaj magazin rasti i evoluirati, zajedno sa svojim čitaocima. 


8.      Kad nije u delu dana koji je rezervisan za Anitu, gde Vaš kreativni duh luta?
Dosta lunjam po internetu, tražeći interesantne fotografije, garderobu i tutorijale. Takođe, šijem i sebi za dušu, a od nedavno sam počela da prodajem svoje šivaće krojeve, pod nazivom Stepalica Patterns.

9.      Da li imate neke rituale, npr. jutarnji, ritual za vikend.. i slično? I ako imate podelite ih sa nama.
Kafa pre nego što progledam. 

10.  Kad imate u ponudi sledeće navedene stvari, šta je Vaš izbor:
a)      čokolada ili voće
Torta sa voćem i čokoladnim prelivom :)
b)      patike ili štikle
I  jedno i drugo, zavisno od raspoloženja; baletanke uvek!
c)      knjiga ili TV
TV, koji ne moram ni da gledam, samo da drnda u pozadini.
d)     posao iz snova ili posao koji donosi novac
Zašto ne oboje? Raditi posao iz snova, koji je isplativ.
e)      kafana ili noćni klub
Klub! Nisam neki kafanski lik.
f)       facebook chat ili kafa sa prijateljem na drugom kraju grada
Kafa i druženje uživo.
g)      Čarli Čaplin ili ’Peti element’
I jedno i drugo, ali ne istovremeno :)


11.  Leto je. Vaš savršen dan izgleda, ili biste Vi voleli da izgleda, kako?
Vožnja bicikla na Adi, ili čvarenje na plaži kraj mora...

12.  A kad je zima?
Migracija na južnu hemisferu.

13.  Da li ste sebi ikada priuštili taj savršen letnji/zimski dan?
Letnji da, zimski još nisam imala prilike.

14.  Knjiga koja je na Vas ostavila utisak, pokrenula, inspirisala ili naučila nečemu?
"Kako upokojiti vampira" Borislava Pekića, koji je moj omiljeni domaći pisac.

15.  Kada Vam se desi u životu da padnete, šta Vas to digne i krenete dalje?
Zavisi kakav je pad u pitanju. Obično volim da otputujem negde i istražujem nove gradove. Ili se bacim na užasno komplikovan kroj sa zilion delova.

16.  Za kraj podelite sa nama i Vaš životni moto i nećemo Vas više zadržavati.
Trenutno me vuče jedna misao - samo kreni, kako god, i negde ćeš stići.

You May Also Like

1 comments