y U gostima: Veliborka Mišlić - Anita Mei magazin o krojenju i sivenju

U gostima: Veliborka Mišlić

by - 6:23 PM

Na naš stalni poziv na facebook fan strani se javila i Veliborka Mišlić, a evo šta nam je napisala o sebi i svojoj ljubavi prema šivenju:

"Rođena 1975 u Hrvatskoj. Ratne godine 90 tih mene i moju porodicu donele su u Srbiju, u Beograd. Ljubav prema šivenju gajim još iz ranog djetinstva. Mama krojačica, radila u firmi koja je šivala konfekciju i izvozila za Nemačku, a nama kući uvek šila čarobne haljinice i suknjice. Uvek smo bile lepe u tim njenim kreacijama, sa kikama i mašnicama u kosi... I tako je sve to počelo. Rodila se ljubav prema šivenju, kreiranju, modi.

Završila nažalost samo srednju. Rat i daljna dešavanja su me omela u daljnjem školovanju. Postala sam tekstilni konfekcionar. Godinama radila, usavršavala se... Ljubav prema modi i kreiranju me je dovela do tog da sad stvaram kao čarobnim štapićem. Dovoljno je da vidim jedan model, od njega već vidim pet. Ili sliku, sad je internet prepun njih, i model smislim, skrojim , sašijem i bude verna kopija. Nekad i lepši i bolji.

Pozdrav od mene, obaveze zovu."






Nama se svidelo, a vama?

I vi šijete? Pa zašto nam se ne javite? Sve informacije možete naći ovde.

You May Also Like

0 comments