y U gostima: Ana Milikić - Anita Mei magazin o krojenju i sivenju

U gostima: Ana Milikić

by - 6:45 PM

Ana-Marija je "probila led" svojim jučerašnjim gostovanjem, pa je na naš mail/fb inbox pristiglo dosta lepih šivaćih radova. Hvala vam na tome, slobodno nastavite.

Danas ugošćavamo divnu damu Anu Milikić.




 Prenosimo vam njen mail u celini:

"Dobro veče,
Zovem se Ana Milikić, živim u Zemunu. Po zanimanju sam inženjer agronomije, zaposlena sam i mama jedne divne curice. U želji da ćerki napravim unikatnu i bezbednu lutku počela sam da šijem. Shvatila sam da mi prija šivenje i oslikavanje lica i polako je to postao moj hobi. Vremenom sam počela da ih poklanjam za rođendane, a stigle su i prve porudžbine.
Bavim se time već godinu i po, a polako postaje i više od hobija.
Šaljem Vam neke od mojih radova.
Krpene lutke su ručno oslikane bojama za tekstil.
Pozdrav Ana M."

A evo i njenih radova.




Javljajte nam utiske, sigurni smo da i Ana želi da ih pročita. :)


You May Also Like

0 comments