y U gostima: Jasmina Skumpija - Anita Mei magazin o krojenju i sivenju

U gostima: Jasmina Skumpija

by - 5:52 PM

Praznici su već na izmaku pa mogli bismo nastaviti tamo gde smo prošle godine stali. Na našoj facebook strani smo vas pozvali da nam pošaljete svoje šivaće radove, a mi smo obećali da ćemo ih objaviti.
Na naÅ¡ mail (anitamei.magazin@gmail.com) je prvi pristigao mail sledeće sadrÅŸine:

"Poštovani,

Deda mi je bio krojač, sada je stric, a ja sam sve to gledala od malih nogu i poÅŸelela da postanem modni dizajner. ZavrÅ¡ila sam Fakultet primenjenih umetnosti u BukureÅ¡tu, smer: savremeni modni dizajn. Posle studija se vraćam u Srbiju i počinjem da radim za britansku renomiranu firmu kao AranÅŸer izloga i prostora, a svoje slobodno vreme nakon posla  koristim za kreiranje i stvaranje... Sada sam odlučila da se potpuno posvetim modi, krojenju i fotografiji i nastavim tradiciju porodice Skumpija. 
U prilogu se nalaze fotografije nekih mojih radova.

Srdačan pozdrav,
Jasmina Skumpija"
 
Mi ispunjavamo naše obećanje i prikazujemo vam Jasminin rad!
  




 
Veliki pozdrav za Jasminu od celog Anita Mei tima, a za izvanredan rad je očekuje obećano posebno iznenađenje. O čemu se radi, moraćete da sačekate šesti broj. ;)

You May Also Like

0 comments