y U gostima: Milica Ristić - Anita Mei magazin o krojenju i sivenju

U gostima: Milica Ristić

by - 8:06 PM

Ponovo smo sa vama i nastavljamo akciju pokazivanja vaših radova u oblasti šivenja i krojenja. Juče smo vas pitali na našoj facebook strani koliko ste bili vredni i šta ste novo sašili? Danas nam je stigao veoma interesantan prilog koji zavrednjuje da se podeli.
Želimo da vam predstavimo nasmejanu Milicu Ristić i njene radove!



Ovo je njena priča:

"Zdravo draga Anita Mei Emoji

Ja sam Milica Ristic Emoji
Od skoro sam pocela da se bavim izradom odece i drugih sitnica. Mada, od malena sam gledala preko maminog ramena sta i kako ona radi. Sve sto znam, od nje sam naucila. Puno mi je pomogao i moj mentor Zivko Jovanovic, koji je u ovom poslu dugi niz godina. Covek koji moze da napravi sve sto zamislite i koji nesebicno zeli da prenese znanje na nas mladje Emoji

Inace sam zavrsila Visu trenersku skolu i puno volim da radim sa decom Emoji
Volim sve gde mogu da budem kreativna i bez ogranicenja Emoji

U prilogu Vam saljem neke od svojih modela. Nadam se da ce Vam se svideti Emoji
Lepo je sto pruzate priliku ljudima da se " pokazu ". To puno znaci Emoji
Hvala Vam Emoji

Sve nasarenije Vam zelim u Novoj Godini Emoji

Pozdravcic"

 Ovom prilikom objavljujemo njen rad, kao što smo i obećali, i šaljemo puno pozdrava od celog Anita Mei tima! Milice samo tako nastavi! 








Kako vam se sviđa?

You May Also Like

0 comments