y Vikend gost: Slađana - Anita Mei magazin o krojenju i sivenju

Vikend gost: Slađana

by - 8:32 PM

Ranije danas opet smo na facebook fan strani postavili javni poziv za vrednim ljudima i njihovim delima:


"Ima li još vrednih i hrabrih? Ako nešto sašijete, ne zaboravite da nam pošaljite fotografiju a mi ćemo je rado objaviti.
Naš mail je ostao isti: anitamei.magazin@gmail.com"

Najvrednija i najhrabrija za današnji dan bila je Slađana iz Banja Luke. Evo šta nam je poslala u mail-u:

"Pozdrav,

Već neko vrijeme ostavljam stvari sa strane za prepravke,evo jedne torbe od dijela jedne lanene suknje, ljetnih hlača i viška skaćenih teksas hlača. :)
Još jedna sličica: pravila sam donji dio trenerke za igru za svog 3,5godišnjeg nećaka od svoje stare trenerke. Autić sam sastavljela od dijelova.

Ja amaterski šijem, heklam i pletem od ranog djetinjstva, obožavam i kuhanje. Imam svoje 'momente' kada to radim - napade kreativnosti kada to radim :) ovo je bio jedan od njih. Kada se tako osjećam moram odmah da sprovedem u djelo inače me prođe volja.
 
Slađana, Banja Luka"
 
 
 Ovom prilikom objavljujemo njen rad, kao što smo i obećali, i šaljemo puno pozdrava za Banja Luku! Slađana podržavamo tvoje "napade kreativnosti", samo napred!

Slađana, Banja Luka
 Da li vam se sviđa?

You May Also Like

0 comments