y Večera sa Bojanom Urošević - Anita Mei magazin o krojenju i sivenju

Večera sa Bojanom Urošević

by - 8:54 PM



Bojana Urošević

Vaše ime (Bojana) dobili ste u kom gradu, kog dana, koje davne godine?
Ne tako davne 1986. godine, jesenjeg 19tog dana oktobra u Beogradu... Bojana.

Maštali ste da budete.. a postali ste?
Da i postala sam svaštorad. Neko prosto ima sreće da se ostvari u onome što je želeo.

Recite nam da li je životni put za Vas pustolovina ili zadatak? I kuda, gde i kako taj put zamišljate?
Ne zamišljam, koračam, trčim, plivam, planinarim... pustolovina sa zadatkom.

 
Drugi broj Anita Mei magazina
Kako ste onda dospeli ovde, u Anita Mei magazin i od kud ljubav baš prema šivenju?
Bilo mi je usput. Kao životni svaštokusac želela sam da dam svoj dobrinos i ubedim vas da život nije samo crno-belo već da ima širok spektar boja. Kreativnost je glavni začin, sa njime je sve ukusnije. Probajte nekad, besplatan je i može se naći svuda, na svakom oblaku, tepihu, saobraćajnom znaku, kafi, fleki na garderobi, osobi pored tebe... pogledaj još jednom malo bolje. Okej, prepusti to onom klinji u tebi, ti si suviše zauzet ozbiljnom realnošću koja je samo tebi ozbiljna. Bez uvrede.


Šta je konkretno Vaš zadatak u ovom magazinu?
Da se zabavljam. Čekaj, misliš baš konkretno? Pa žvrljanje, bojenje, fotografisanje, druženje, upoznavanje novih srodnika, ponekad izvođenje akrobacija u kuhinji... Hej, kada bih ti sve rekla morala bih da te ubijem. A kako sam protivnik nasilja biram da se branim ćutanjem.


Da li su radni zadaci za Vas izazov ili posao?
Igra.

U kakvoj atmosferi radite? Više volite mir i koncentraciju ili Vam ipak prija muzika, ljudi ili neko drugo okruženje?
Kreativnom haosu, zvučnom i fizičkom... frci pred sam finiš uglavnom.

Kako sutra vidite Anitu Mei i gde ste Vi u toj priči?
Tako mlado biće a već izgubilo strpljenje, polako videćeš.

Ali ja sam u toj priči već, što to mene pitaš?


 Kad nije u delu dana koji je rezervisan za Anitu, gde Vaš kreativni duh luta?
Kao ponosni vlasnik kreativnog duha koji ima titulu grafičkog dizajnera... voooohooou... izvinjavam se moram da ga jurim opet se upetljao u nešto...

Čekaj da prekopiram pošto nemam sad vremena da ti natenane ispričam...

Radim u struci svakoga dana privatno i javno, tu i tamo. Ima me svuda i svuda stignem a sedim u fotelji (sobnoj i kancelarijskoj). Ja sam sigurna da će onaj koga ovo zanima pogledati na: http://rs.linkedin.com/in/boccadesigner ili www.behance.net/bocca .

Da li imate neke rituale, npr. jutarnji, ritual za vikend.. i slično? I ako imate podelite ih sa nama.
Da, obavezno moram da se isflekam i onda znam da je sve ok. Ako taj ritual ne obavim znam da će se nešto naopako desiti.

A ono kao namerno, puštam muziku pa otvorim oči i zajedno smo dok ne zatvorim oči.
 
Drugi broj Anita Mei magazina
Kad imate u ponudi sledeće navedene stvari, šta je Vaš izbor:
a)      čokolada ili voće
b)      patike ili štikle - čokolada
c)      knjiga ili TV - čokolada
d)     posao iz snova ili posao koji donosi novac - čokolada

e)      kafana ili noćni klub - čokolada

Da li ste sebi ikada priuštili taj savršen letnji/zimski dan?
Hell yea! Ne znam da li to smem da kažem ovde?  Hoću reći, dabome. Ali jedan od. Ima ih previše a i ima još vremena... zar stvarno očekuješ da ću skratiti sebi uživanje u životu?!

Kada Vam se desi u životu da padnete, šta Vas to digne i krenete dalje?
Moj šašavi pogled na sve u životu (odbrambeni sistem mi radi na sličan način: napad smeha i prst pred očima), poznavanje moje moći i svesnost da ništa nije nemoguće, kao i napad pozitivne energije (koji se ujedini sa početkom rečenice, odnosno prvim navedenim)... ljudi oko mene naravno, no to bi bilo otrcano da kažem... mada sam položila zakletvu pre početka ove ispovesti na istinu, istinu i samo istinu.

Za kraj podelite sa nama i Vaš životni moto i nećemo Vas više zadržavati.
Ako misliš da možeš, možeš. A ako misliš da ne možeš, u pravu si. Jel mogu sad koji smajli da ubacim? Hm?

:) :) :D :)) hehe, bila sam ok, suzdržala sam se :D E jel' smo završili? Ovo neće da se vidi, jel'?

Hehe, a jel' mogu da ubacim svoju odjavnu špicu? :)) Jel' mogu? :)) E super! :D

Hvala na pažnji, prijatno doviđenja. :D

You May Also Like

0 comments