y Tabu o šivenju - Anita Mei magazin o krojenju i sivenju

Tabu o šivenju

by - 8:03 PM



Piše: Bojana Draganić – Cveta










Ako bilo ko od vas misli da ne može da šije jer se boji da će da pokvari materijal ili nešto strašno da mu radi, samo neka se obrati meni. Odmah ću ga razuvjeriti.
Prilikom mog prvog krojenja Maja mi je objašnjavala da treba da se opustim i da se ne plašim, jer nikad ništa nije izgubljeno. Malo mašte i kreativnosti i sve se da popraviti. Slušala sam ja nju, ali joj nekako nisam baš vjerovala.


Bluza je pravljena od dva materijala. Kada smo napravile papirni model bile smo presrećne jer je ispao više nego idealan, aliii.. ispostavilo se da osnovnog matrijala imamo tačno onoliko koliko treba i da ne smijemo ništa da ’zeznemo’. Kako je stvar samo trebalo prenijeti sa papirnog modela na materijal, Maja je prepustila makaze mojim vještim rukama. U razgovoru sa njom ja sam kidala napotrebne parčiće, ona me pratila. I tako smo došli do dijela gdje treba poravnati ćoškove donjih djelova prednje lijeve i desne strane. Kako smo ih preklopile i sredile ivice oduševljeno smo gledale kako smo iskoristile poslednji komad materijala i dobile dvije identične prednje strane. 

Međutim, usledilo je pitanje:
            ,,Je li Majo, ima li tebi nešto čudno kod ovoga?’’
            ,,Hm... Da... Ej Cveto, zar leva strana nije trebala da bude gore pravougaona, a desna        da ide na koso?’’
            ,,Jeste.’’
            ,,Pa dobro, bre gde je ostatak levog dela?’’
Ostatak je bio u mojim rukama. Ponosno sam mahala njime ni ne skontavši da sam odsjekla glavni dio bluze. Panika!
            ,,I jaooo! Šta sad?’’
Maja je ćutala. Ja sam čekala kad će da uzme makaze i gađa me njima u glavu, ali ona je slegla ramenima i rekla: ,,Pa ništa došićemo drugi materijal. Biće šarena, ali kreativna.’’
I tako smo dobili prelijepu bluzu, koja je nastala kao rezultat odsustva mog mozga.

Zaključak: Kreativna ideja nastaje kad se najmanje nadaš i ništa nije izgubljeno!




Bluzu nosi Andrijana Nešić, a cijeli rasklop možete vidjeti u našem trećem broju magazina.



You May Also Like

2 comments