y Važno obaveštenje! - Anita Mei magazin o krojenju i sivenju

Važno obaveštenje!

by - 12:57 AM

Evo jednog po meni važnog obaveštenja:

Četvrti broj, kome sam se ja lično radovala, neće izaći u očekivano vreme krajem meseca već početkom sledećeg. Lično ću se truditi da to bude u prvoj polovini juna.

Kao što većina vas zna, Anita Mei magazin je u konstantnoj borbi protiv stereotipa i nametnutih obrazaca.
Ne pratimo modu, trendove, rokove a pogotovo ne anoreksični izgled modela. Takoreći, mi ni nemamo manekenke već dame koje su zadovoljne svojim izgledom i koje su pristale da prikažu garderobu koju svako može sašiti u bilo kojem godišnjem dobu. Sve su građene baš kako su im priroda, metabolizam i genetika namatnuli.

Poznato vam je kada koji magazin izlazi u dan, a naš magazin izađe uvek baš onda kada smo mi zadovoljni njegovim izgledom i sadržinom da bi vama pružili najbolje od nas.

Nadam se da se zadovoljni našim učinkom do sada i da ćete ostati uz nas. Iznenađenja tek stižu... :*

You May Also Like

0 comments