y Interesantne priče iz prodavnice tekstila - Anita Mei magazin o krojenju i sivenju

Interesantne priče iz prodavnice tekstila

by - 9:15 PM

U subotu smo, moja draga saradnica i ja, bile u prodavnici tekstila. Prvo nas je obe iznenadila gužva i haos koji si pravile žene tražeći idealnu tkaninu za sebe. Slegle smo ramenima i krenule u pohod. Naravno, kao i svaki put, tražile smo nemoguće.



Kada idete u kupovinu tkanine, ono što je bitno jeste da krenete sa ciljem. Dakle, ako imate ideju da šijete suknju, onda gledate koji materijal će odgovarati tom dizajnu. Idealno bi bilo da ponesete skicu sa sobom i prinosite joj materijale svaki put kada vam neki „padne za oko“.

Druga opcija je da odete u prodavnicu i čekate da vas neki materijal iznenadi i da se u njega zaljubite na prvi pogled. Ah... to ne ide tako čak ni sa muškarcima, a i dalje pokušavamo. Nekako smo se ulenjile i sve čekamo da se nešto dogodi samo od sebe.

A kada smo već kod muškaraca, dogodila se jedna iznenađujuća stvar! Dok smo bile udubljene u traženje idalnog materijala, ne muškarca, u prodavnicu su ušetali upravo muškarci. Žene su se okretale za njima kao da se događa nešto što ne treba. Polako i neprimetno su ispuštale tkanine i reslove za koje su se do malopre otimale bezobzirno. Iako je u takvim prodavnicama uglavnom tišina koja vas tera da i vi šapućete, sada se čulo samo odlaganje nepotrebne tkanine i blagi žamor.
Saradnica i ja smo sa znatiželjom posmatrale ovaj interesantan i nesvakidašnji događaj. Prokomentarisala sam samo: „Kada bi bilo koju devojku sada nešto upitali verujem da bi mogli da se zbliže. Žene su ovde ranjive i bez nepotrebnog zida prema muškarcima jer znaju da ih ovde neće sresti. Idealno je za napad na brzinu. Joj... romantika se rađa među reslovima... ah...“ I dok je mene raznežila potencijalna romantika u vazduhu, saradnica je našla idealan materijal.

Džentlmenski su pustili preko reda do vage nekoliko devojaka, uključujući i nas. Ljubav se dešava onda kada je ne jurite i ne očekujete.

Dok smo odlazile ka kasi, bacila sam poslednji pogled na deo radnje gde su dotični, u nadi da ću videti „srećan završetak“. Iako je bilo devojaka oko mladića, nisam videla ni jednu konverzaciju u toku. Nažalost. To me navelo da se zamislim i da vas sve pitam: Zašto?

You May Also Like

1 comments